MSI i945P Platinum - ma ktos? ew. co innego podobnego?

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 20:17:54 MET

Czy ma ktos do czynienai z plyta Microstar 945P Platinum ? jestem
ciekawy opinii nt. tej plyty, przedewszystkim dotyczace stabilnosci
pracy oraz wspolpracy z roznymi peryferiami, glowny powod ze zwrocilem
uwage na te plyte to 3 kanaly IDE, czyli do 6 dyskow mozna podlaczyc,
oraz dodatkowo jeszcze 4 SATA, wiekszosc plyt na i9x5 ma jeden kanala
IDE a to dla mnie zdecydowanei za malo,
Szukam plyty do mojego piersszego zestawu na P4 Socket 775, dotychczas
bylem przekonamy do asusa i abita, ale ostatnie problym z plytami tych
firm zniechecaja mnie do kolejnych "eksperymentow" , a MSI na i845/i865
na ktorych ma wielu znajomych komputery chodza bez problemow,
Chyba ze macie inne propozycje na podobna plyte, wazne aby miala minimum
mozliwosc podlaczenia 4 dyskow IDE a najlepiej 6, do tego FireWire -
najlepiej 2 czy 3, do tego renomowanej firmy dobrze jakby byla

z gory dzieki za pomoc
Olek