połączenie pomiędzy dwoma pc - poddaję si

Autor: netcomp <netcomp_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 19:48:29 MET

skończyły mi się pomysły :(

wczoraj połączyłem 2 PC za pomocą kart WiFi
nadałem im adresy odpowiednio PC1 - 192.168.0.1 i PC2 - 192.168.0.2
komputery pingują do siebie bez żadych problemów i:
PC1 może przeglądać zasoby PC2 !!!
PC2 nie może przeglądać zasobów PC1 - podejrzewam też, że z tego powodu nie
może również korzystać z połączenia internetowego udostępnianego przez PC1

sprawdzałem już wszystko; konto guest, udostępnianie folderów w dwóch
trybach, przydziały, zapory, zabezpieczenia lokalne
i nic. nadal nie ma mozliwości przeglądania plików z komputera PC2 -
komunikat Odmowa dostępu bleble

ratujcie. nie jestem lajkoniem, ale to mnie juz przerasta

na PC1 - XP SP2, na PC2 - XP bez SP2

pozdro