Re: System wk3adania SLOT-IN w nagrywarka rysuje p3yty ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 14:26:27 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:dpgi8g$gb0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Napędy DVD Pioneera miały taki slot nie tak dawno. Z tego co wiem nie
> rysowały płyt, w slocie jest specjalna gąbka, przez która płytka
> przechodzi. Problem może być jak włożysz mocno zabrudzoną płytkę i brud
> zostaie na tej gabce wtedy być może zacznie rysować płyty.
> Do takiego napędu można włożyć jedynie standardowe krążki 12 cm
> (bynajmniej do tych pionków wtedy).
> Pomijając dziwactwo tego rozwiązania działa to w miarę fajnie. I jest
> mniej toporne niż wyskakująca szufladka z różną prędkością, różnym
> opóźnieniem i hałasem. A i urwać nie ma co kolanem przypadkiem ;-)

> [...]
THx za odpowiedz. Może wiesz czy taki system slot-in szybciej reaguje na
płytke( chodzi o pokazanie zawartosci płytki po jej włożeniu) niz
standardowy odtwarzazcz. Mojamy samą prędkość wsuwania się płytek. W mojeje
nagrywarce które zreszta oddałęm do serwisu GSA 4120B od samego poczadku
czas od zamknięcia się suwaka do pojawienia sie zawartośći płytki czekałem,
23 sekundy, skandal.
?