Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 14:18:49 MET

"modo" <modo@samsunk.pl> wrote in message
news:dpgh5h$aig$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sprzedaje sprzet komputerowy, kupilem kilka monitorow Samsunga w hurtowni
> na jednej fakturze( wysylka). Jeden po podlaczeniu ma tzw. bad pixel -
> swieci na czerwono. Reklamacja i odeslali.
> No i co na to Samsung - sprzet jest sprawny spełnia normy ISO 13406-2. Kto
> ma racje, przeciez ten sprzet nie trafil jeszcze do koncowego klienta, no
> bo jak go sprzedac - chyba jak kota w worku, albo raczej w pudle.
> Moze mi ktos podpowiedziec co z tym zrobic. Przeciez taka polityka
> pazernej firmy Samsung raczej nie nakreca klientow.

Gdybys kupi prywatnie, wysylka czyli poza lokalem przedsiebiorstwa to
moglbys oddac bez podania przyczyny
do 10 dni. Ale jak kupiles na DG to musisz sam sobie radzic i na przyszlosc
lepiej dobierac kontrahentow.
Takie uroki posiadania DG.
BTW monitory samsunga moga miec kilka bad pixeli zgodnie z normami ISO i
dlatego nalezy je ogladac zniam sie
wybierze.

Daniel