Re: regulacja obrazu w CRT

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 11:46:21 MET

Jacek Maciejewski naciapał:

> E tam. Ustaw poduszkowe tak by góra i dół były proste i popraw
> potem beczkę na lewej i prawej krawędzi, lub podobnie, pokombinuj.
> (O ile, oczywiście, coś w korekcji nie jest porządnie spieprzone
> :)

E tam. Nie mam takiej możliwości w tym monitorze-dziwne, ale tak jest.
OSD pozwala regulować: Position, Size, Pincushion, Geometry, Rotation
Moire.
Od razu zaznaczę, że w "zakładce" Pincushion jest tylko regulacja
bocznych krawędzi.
No chyba, że czegoś nie wiem o tym OSD:-(

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer