Re: grafika PCI-EX i windows98

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 11:35:01 MET

adasiek w wiadomości <news:dpg1ak$s0o$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> A o legalnym systemie słyszałeś? A .... pewno to dla ciebie żadna różnica
> :-)

Noooo, a ty jesteś _lepszy_, bo dla ciebie jest różnica. Lol. Szkoda tylko,
że mowa o złodziejskim (stricto) producencie "systemu", w dodatku z
mafijnymi ambicjami.
Tak w ogóle o legalnym systemie słyszałem, nosi nazwę Linux. Mac też chyba
nie ukradł nikomu systemu, jak produkował własny dla swoich komputerów. To
tyle z legalnych systemów.
Za to ty na pewno nie słyszałeś, że sprzęt i o/s powinny być z tej samej
epoki, inaczej takie "kwiatki", na jakie trafiłeś, to właściwie normalka.
Było nie zmieniać sprzętu, albo kupić go razem z win xp oem (i to koniecznie
na nowej licencji m$-oem, he he he :p).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel