FS P19-2 vs Belinea 101920C

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 09:29:59 MET

Ja juz jestem zielony. Jedne i drugi wydaje si ebyc bardzo dobry.
Zastosowanie - Edycja materialów filmowych - obrazu fotograficnzego,
praca z tekstem w rózncyh gabarytach (plakaty)
Mam możłiwsoc zamówienia P19-2 za 1800zł i Belinei za 1700 + 100zł za
Kabelek DVI - wiec cena wychodzi jednakowa. Klasa ISO ta sama. Różnią
się tlyko testem jakosci na mva.pl - i kurcze Fs P19-2 wypada lepiej ale
podobno to nei sprawdozna marka i takie tam.