Re: sempron vs. athlon thun.

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 03:04:41 MET

> Tzn mam udowodnić, że cache pomaga w grach, czy, że nie każdego OC
> interesuje?
>
> Jeśli to pierwsze to na szybko przykład z testu który właśnie przeglądam:
> http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=334-3
> Zobacz w jakich zastowowaniach równica między procesorami (cache) jest
> największa. Jak chcesz więcej to zapraszam do Google ;) Chyba, że
> znajdziesz rzeczowe kontrargumenty to mnie popraw.

Chwyt to stosujesz ty teraz ;).Mowa o Sempronach na Socket A a na dodatek w
teście zaproponowanym przez ciebie ścigają się procki 128kb cache i 512 kb
cache a to już spora różnica ( mowa było o 256 a 512 ).Na dodatek
porównywanie procków rózniących się ceną o prawie 60% nie ma według mnie
najmniejszego sensu.
pozdrawiam
Botanix