[HPLJ1020] Ilosc stron....

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 00:11:46 MET

Witam,

Ktoś ma pojęcie, ile stron można wydrukowac z jednego tonera na HPLJ 1020?
Oczywiscie pytam o rząd wielkości a nie dokładną cyfrę. :D

ps. w media markt to jednak fachowcy pracują, gość mi powiedział, że napewno
tej drukarki pod linuxem nie uruchomię, bo na pudełku nie wymieniono tego
systemu, a tu zonk, jakieś 3 min zajęło mi uruchomienie.... :D
Pozdrawiam

--
Tomasz Motyliński