Procomp BVC3A - co sie dzieje?

Autor: Wozik <wozik_at_stone.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 21:22:40 MET

Witam,

mam do zreanimowania komputer na płycie Procomp BVC3A. Pomijając jej
jakość chciałbym się poradzić co może być przyczyną niepodnoszenia
się płyty. Komputer działał do momentu, gdy zamieniłem Celerona 633
na Pentium III 750. Płyta ustawiona jest na auto. Kręci wiatrakami i
dyskami, ale nie podnosi karty graficznej. Nie wiem gdzie szukać
przyczyny takiego stanu.

--
  ___//]    ____   wozik[at]stone kropka pl
 |o_   '---' _ |   Black Label Society SDMF
 `(_)-------(_)''  Polish Brewtality Chapter
                   ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766