Re: połączenie dwóch PC bezprzewodowo - pomocy!

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 19:20:31 MET

"netcomp" <netcomp@gazeta.pl> wrote in
news:dpeacs$o9e$1@inews.gazeta.pl:

> Kupilem (jak na razie na swoją zgubę) dwa urzadzenia cisco-linksys
> wireless-B - takie małe pudeleczna na usb z podnoszoną antenką.
>
> zainstalowałem urządzenia na pc w domu z zamiarem polaczenia ich
> miedzy sobą i tutaj klasyczna dupa
> zarowno na ednym jak i na drugim pokazuje ze nie ma zadnej sieci
> bezprzewodowej w zasiegu - mimo iz urzadzenia sa kilka matrow od
> siebie.

karte w komputerze w ktorym jest tylko jedna karta przestaw
w tryb "ad-hoc" - powinno byc w menu konfiguracyjnym takie cos;
karte twojego polaczenia domowego w drugim kompie podepnij pod
wyszukana siec "ad-hoc" serwowana przez kompa z jedna karta;

PS: nie masz linku na warstwie fizycznej (karty bezprzewodowe
nie sa polaczone w medium bezprzewodowym) - na taki problem
udostepnianie folderow nie pomaga;

adas;