Re: Dell CPx + Xircom c3e

Autor: shebang <peres_wytnij_at_wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 17:57:00 MET

Dnia Tue, 3 Jan 2006 16:28:44 +0100, Rafał Bartoszak napisał(a):

> Nie odpowiem, tylko się dopiszę. Też notebook Dell CPx (fajny zresztą) i
> też karta Xircom, tylko bradziej wypasiona - GoldCard. Za cholerę nie
> chciało to ze sobą gadać. Nawet, jak system widział, to i tak nie
> chciało... Cuda z driverami zrobione, gusła odprawionwe - i nic.
> Oczywiście rzeczony Xircom chodził bezbłędnie na IBM T23 i na Toshibie
> Satellite 1900 i nawet na tym badziewiu California Access CA 3200.
> Dodam, że na każdym z ww notebooków bezbłędnie śmigała sieciówka Oavis
> Link. Być może zatem problem jest nieco głębszy....
>
> Spróbuj może z innym notebookiem...

No wlasnie lece to zrobic na Toshibie Tecra. Moze jakos ruszy ale to MUSI
dzialac na Dellu niestety... BTW - mam 'dupnieta' baterie a chcialbym
zrobic upgrade biosu. Podczas uruchamiania softu wywala mi komunikat, ze do
tego potrzeban jest naladowana bateria. Kurde... Czy tak faktycznie jest
czy po prostu jakis inny firmware musze sciagnac??