Karta graficzna do LCD

Autor: Maciej Olędzki <ldevilWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 16:18:56 MET

Witam!

Ostatnio zepsuł mi się GF4200 i nie wiem co wybrać jako jego następce.
Nowa karta musi spełniać następujące warunki:

-AGP
-DVI
-Pivot
-poprawnie działający overscan(?) w trybie pivot.

Wyjaśnię może nieco ostatni punkt.
Dotychczas jako karty zastępczej używam GF2MX200 - niestety ma ona jedną wadę:
po użyciu funkcji pivot praktycznie nie da się na niej oglądać filmów. Wyraźnie
widać brak płynności odtwarzania filmów. Po wyłączeniu pivota wszystko wraca do
normy.
Sterowniki mam aktualne.

P.S. Wydajność nowej karty nie ma dla mnie raczej żadnego znaczenia (komputer
tylko do filmów i pracy "biurowej")

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki