Re: Procesor Intel Celeron A Slot 1 300MHz

Autor: Marian <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 15:48:36 MET

Uzytkownik "LprzemekL" <zubertowicz@NOtenbit.pl> napisal w wiadomosci
news:dpe0pd$s0n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam stary komputer z procesorem "Intel Celeron A Slot 1 (SECC), core
> name MENDOCINO, core voltage 4,080 V, core 300,7 MHz".
>
> Czy wg Was, moglbym wylaczyc wentylator na tym procesorze ? Taki zestaw
> nadaje sie na serwer, ale strasznie glosno pracuje. Ma 3 wiatraki (1 -
> karta graficzna Riva TNT, 2 - procesor, 3 - zasilacz), wiec jest to nie
> do wytrzymania. Czy podczas pracy nie uszkodzi sie bez wentylatora ?
> Przy pracy na systemie temp. dochodzi do ok 30 stopni Celcjusza.

Wlacz AIDE albo inny program odczytujacy temp. i spróbuj ! Mialem 633 i ten
na radiatorze chodzil.
Na twoim miejscu wymienilbym wentyl z zasilacza na artica, na procecorze
mozna by wylaczyc oryginalnego i zdjac ( ale zostawic radiator) i jakos tak
drugiego Artica przymocowac zeby tylko ruch powietrza byl, a na 1000 %
bardzo pomoze zamiana wentylka z grafiki za radiator zalman bo to pewnie
karta najwiecej halasu robi.