pytanie o partycje

Autor: Amberlamp <pzwitrazSPAM_at_amberlamp.com.plNIE>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 14:36:41 MET

Witam wszystkich.

Pytanie lamerskie. Mam na dysku 2 partycje: systemową z WIN XP oraz
dodatkową z mało istotnymi plikami. Chciałbym teraz postawić system na nowo
(najlepiej sformatować cała partycję systemową). Wcześniej jednak muszę
zachować wszystkie istotne dane. A wiadomo, że człowiek nie o wszystkim
zawsze pamięta i na pewno zapomni zapisać np. książkę adresową, zakładki lub
cokolwiek innego. Pomyślałem więc, żeby za pomocą Partition Magic lub innego
softu stworzyć 3 partycję, postawić na niej system i ustawić ją jako
systemową. Za jakiś czas będę mógł skasować zawartość starej partycji
systemowej bo będę miał pewność, że wszystko co istotne przeniosłem. Czy
dobrze kombinuję? Czy może wyskoczyć coś nieoczekiwanego? Z góry dzięki za
odpowiedź.

Pozdrawiam,
Amberlamp