"Piszczacy" laptop... - prosze o pomoc...

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 13:13:33 MET

Witam!

Mam laptopa Fujitsu-Siemens M7440 i troche zaczyna mnie denerwowac, pragne
dowiedziec sie czy jakos moge wyeliminowac taki problem:

Lacze sie z Internetem za pomoca karty Sony-Ericsson GC79 w usludze IPlus.

Gdy wlaczam komputer i nie mam podlaczonej myszki, ani wlozonej karty, to
laptop jest cichy, slychac tylko czasami wiatraczek. Jednak gdy mam
podlaczona myszke lub ten modem Sony-Ericsson, to komputer zaczyna jakby
"popiskiwac" z przerwami tzn. chodzi mi o to, ze sygnal "pisku" nie jest
ciagly, ale przerywany.

Od razu mowie, ze nie jest to jakis bardzo glosny dzwiek... Ale ja jestem na
takie cos troche wrazliwy, szczegolnie gdy sie siedzi o 4 rano i cos pisze
na komputerze, to wtedy taki WYSOKI dzwiek jest strasznie meczacy...

Czy mozna cos z tym zrobic? Czy to normalne u tego laptopa, czy moze to
tylko moj model? Czy mozna z tym isc do gwarancji??? ....

Pozdrawiam i slicznie Was prosze o jakies odpowiedzi, wskazowki itp.

Nothingman