problem z touchpad'em

Autor: gburek <zebra_at_zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 12:44:21 MET

hej
mam spory problem z touchpadem w swej Toshibie
wszystko bylo OK do momentu podlaczania myszy na USB do laptopa
pierwsze kilkadziesiat podlaczen myszy - wszystko dzialalo -> i mysz i
touchpad
obecnie cos sie skasznilo i nie bardzo wiem co

laptop uruchomiony bez podlaczonej myszy ma aktywny touchpad choc po pewnym
czasie uzytkowania (20minut - godzina) touch pad zaczyna reagowac z
opoznieneim badz wrecz podwieszac sie na kilka-kilkanascie-kilkadziesiat
sekund
po podlaczeniu myszy touchpad zupelnie pada i po odlaczeniu myszy z laptopa
touchpad absolutnie nie dziala

teoretycznie sterowniki sa OK, nie ma zadnych konfliktow sprzetowych, komp
nie wykrywa problemu

co moze byc przyczyna podwieszania sie lub zdychana touchpadu ?
macie jakies pomysly ? czy to jednak wina sterownikow czy wina tabliczki co
zmusi mnie do reklamacji laptopa?

acha... na pewnoe problemem nie jest zasilanie bo podwieszenia zdarzaja sie
ww czasie pracy na kablu jak i na "bakterii"
podlaczona mysz zawsze dziala bez problemow

z gory dziekuje za dobre rady :]

--
Dominik