Re: grafika do 700zł na AGP

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 12:35:43 MET

Jolly Roger w wiadomości <news:tbsqvmmwtghx.ll0g8w8og6oi$.dlg@40tude.net>
napisał/a:

> tylko gdzie te bajery wykorzystać, bo programów potrafiących z tego
> korzystać jest jak na lekarstwo - ze 3 się znajdzie

Ta, lol, skoro ja się tym nie interesuje, tylko tyle co młody krewniak
nałogowiec mnie oświeca, a już widziałem min. 2 takie gry u niego...
(Wprawdzie nie sprawdzałem osobiście, jak się sprawy mają, ale wierzę mu na
słowo, że dany efekt jest skutkiem PS3, delikwent ma na tle gier hopla i
całkiem nieźle jest zorientowany :p)

> :)), więc na masową skalę gry z pełną obsługą PS 3.0 zaczną się pojawiać
> pod koniec następnego roku. Przy czym będą to gry obsługujące, a nie
> wymagające PS 3.0. Różnica między PS 2.0 i 3.0 jest czysto kosmetyczna,
> jeżeli chodzi o wygląd.

Gry już są, z tego co widziałem. A to oznacza, że nie jedna i wcale nie są
super nowe.
A ta "kosmetyka" (w tym miejscu przerwa na ROTFL) wygląda ponoć tak:
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/games-2005_3.html
(z http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/games-2005.html).
W tym przykładzie PS3 wygląda zupełnie inaczej, znacznie zwiększając
czytelność detali obrazu, a co za tym idzie, cały obraz na dłuższą metę jest
mniej męczący dla oczu.

ps1.: nawiasem mówiąc, powyższa gierka uruchamia się na karcie dx8 i chodzi
spoko, tyle że wygląda, że tak powiem, zupełnie inaczej ;p, niż na
powyższych przykładach...

ps2.: nieco poza tematem: żeby nie było, że jestem wyznawcą nvidii i jej
PS3: nvidia sucks z overlayem na swoich kartach, jacyś debile je projektują,
skoro tak długo nie są w stanie chociaż przybliżyć się do jakości ati -
oglądanie filmu na karcie nvidii to czysta forma masochizmu - niestety ;p,
ten produkt nvidii nie nadaje się do użytku w domowym komputerze...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel