Re: Panel LCD EIZO 1910

Autor: Antix <crtux35_at_yahoo.com>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 12:20:01 MET

> Chiałbym się zapytać urzytkowników tego monitora czy przy ooglądaniu
> filmów lub graniu w szybkie gry występuje jakiekolwiek smurzenie , i jak
> ten monitor wyświetla kolory w porównaniu z innymy tego typu ??

nie bede sciemnial, ze smuzenia nie ma, bo jak ktos chce to nawet na CRT
zauwazy ;). Jednak w tym Eizo jak dla mnie jest to niezauwazalne praktycznie
tego nie odczuwam. Sadze, ze smuzenie to kwestia w pewnej mierze
subiektywna. Co do kolorow to ma mozliwosci piekne, duze mozliwosci
regulacji roznych skladowych, takze mozna sie pobawic ustawieniami w sporym
zakresie.

> ps. a mooże ktoś zechciałby podzielić się opinią z urzytkowanie tego
> monitora ??

uzytkowanie bezproblemowe. Fajna funkcja jest sterowanie monitorem z
klawiatury (w pelni konfigurowalne). Czyli wszystkie przyciski z obudowy
mozna zdefiniowac w klawiaturze. Jest to przydatne, jak monitor nie stoi na
wyciagniecie reki, a za pomoca klawiatury jest pelny dostep do funkcji, menu
z wlaczeniem i wylaczeniem monitora (calkowite wylaczenie napiecia, nie
"stand-by"). Przydatna jest rowniez mozliwosc zdefiniowania oddzielnych
ustawien dla kazdej uruchamianej aplikacji i pozniejsze automatyczne szybkie
przelaczanie przy jej uruchamianu.
Wszystkie te funkcje sa dostepne przy podlaczeniu monitora dodatkowo przez
USB do kompa. W swojej klasie Eizo nalezy do drozszych monitorow, ale wg
mnie wart jest swojej ceny. Nie bede wypowiadal sie na temat innych
monitorow i twierdzil, ze "Eizo i tylko Eizo", poniewaz innych nie mialem
mozliwosci uzytkowania w takim zakresie, jak wlasnie S1910.

Pozdr