Re: nVidia GeForce FX 5200 + Belinea 10 17 15

Autor: Wojtek <wojpap_at_nospam.poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 09:26:50 MET

"Skylla" <skylla1@op.pl> wrote in message
news:dpbtpj$feb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie masz za duzo pojęcia o LCD.
>
> 1. Ustaw 60 Hz, jak Ci napisał.
> 2. Rozdzielczośc musi być natywna -czyli rozdzielczość matrycy (na
> kartonie monitora jest podana)
> 3. Sprawdz inny kabel, jesli nadal nie jest ok.
>
> 4. Ew. zmienjsz jasność io kontrast a być moze także korekcję gamma.

Zgadza sie. Nie wiem za duzo o LCD, bo to moj pierwszy taki monitor.
Ustwienie 60Mhz nic nie zmienilo. Rozdzielczosc ustawiona na natywna. Innego
kabla nie moge podpiac, bo oryginalny jest polaczony z matryca. Musialbym go
wyrwac. Pozostale zmiany, ktore zasugerowales tez nie pomogly. Widocznie
trzeba sie przyzwyczaic do nowej jakosci.

Dzieki,
Wojtek