Re: Brakuje 2 GB

Autor: Gobli <gobli_at_vp.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 23:05:26 MET

> Witam.
> POsiadam dwa dyski twarde w komputerze.
> każdy dwie partycje.
> Na drugim dysku i drugiej partycji dzisiaj opróżniłem wszstko (del) -
> okazuje sie że we właściwościach partycja ma 30 .5 GB, ale wolnego
> już tylko 27.5 GB. Usunięte zostało wszstko, kosz pusty, restart,
> pliki ukryte oczywiście też usuniete. Jest jeszcze jedna rzecz
> -brakuje mi paru nagrań video z jednego folderu który tam sie
> znajdował- Myśle że to te dane "gdzieś " tam są. Nie chce isc
> ewentualnie staracić, dlatego jeszcze nie formatowałem partycji. Może by
> [...]

Ontrack EasyRecovery - jak tym programem dysk przeskanujesz, znajdziesz
pewnie te dwa GB, i jeszcze sporo innych rzeczy ktre kiedyś na dysku miałeś
:)

u mnie po formacie dysku (niechcący - moja niewiedza) odzysakałem 60 z 70GB
straconych danych - stracuiłem tylko kilka fimów, ktre i tak można jeszcze
raz zdobyć.

Stanisław Smólski

- Sowa - pomyślał Stirlitz.
- Sam jesteś sowa - pomyślał Bormann.