Re: PC pytanko!!!

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 22:50:32 MET

> Intel Pentium 3 550MHz
> Glowna A-Trend ATC-6220
> GRafika NVidia TNT2 m64 z 32MB
> Gdy połącze to wszystko i włącze zasilanie Zasilacz startuje dysk zaczyna
> wydawac dzwiek rozruchu, cd-rom mruga. Niestety obraz nie wskakuje na
> monitor.
>
> Jak myslicie co jest nie tak? Cos zle dobrane czy cos uwalone? Z tego co mi
> wiadomo wszystkie komponenty nie powinny byc uszkodzone.

Tak na odległość to wróżenie z fusów ale:
mam komp. (IBM PC300GL) z PIII 533 na VIA, oryginalnie chodził z ATI
128, postanowiłem zmienić na coś choćby odrobinę szybszego, pod ręką
było KYRO 64MB, objawy jak u Ciebie :-(
Dzisiaj zrobiłem próbę z Voodoo5 5500 na AGP to samo ....
Hmmm, Voodoo ma dodatkowe gniazdo zasilania, podłączyłem, ruszyła ;-)
Wygląda na to że ze złącza AGP po prostu zabrakło prądu ;-)
TNT2 razcej nie ma oddzielnego zasilania abyś sprawdził ale może to to
samo co u mnie?

Wojtek