ARISTO FT8800 - ciepły procesor

Autor: Wac <wac1grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 22:20:02 MET

Witam.
Może ten temat juz był, ale nie potrafię znaleźć w archiwum.
W laptopie Aristo temperatura procesora (Celeron 1 GHz) przy nieco większym
obciążeniu dochodzi do 75 st. i sprzęt się wyłącza.
Dobrałem się do chłodzenia - wentylator kręci się, radiator czysty.
Odkręciłem to i tu mam dylemat.
Jestem drugim właścicielem i nie wiem, czy juz czyjaś fachowa ręka tam nie
ingerowała.
Na radiatorze (od strony procesora) jest przezroczysta folia (20x20 mm), na
tym podkładka miedziana, a na podkładce resztki pasty (biała - więc chyba
niebardzo).
Mam pytanie: - co to za folia i czy nie za dużo "tego szczęścia" - folia,
podkładka i pasta.
Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.