Re: partition magic i scalanie partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 20:27:35 MET

Użytkownik "Piotrus" <piotrek@niema.maila> napisał w wiadomości
news:dpblsm$j97$1@inews.gazeta.pl...
> witam,
>
> mam partycje C (primary, system 8.4 Gb i 0.5 Gb wolnego, fat32)
> i partycje P (logical czysta, 1 Gb, fat 32) zrobiona z wolnych
> zasobow z innej partycji...
>
> niestety przy scalaniu wyskakuje blad error 2003: file size
> does not match FAT allocation for file.

Daj sobie spokój z tym całym "scalaniem". Po prostu usuń niepotrzebny
dysk logiczny P i zmień granice partycji extended tak, aby zwolniła
miejsce potrzebne do powiększenia partycji primary C. Zajmie to trochę
więcej czasu, ale będzie bezpieczniej.

> windowsowy chkdsk spod PM znalazl bledy na C. uruchomilem chkdsk /f
> po restarcie i nie nic sie nie stalo...

Uruchom chkdsk /r <literka:> spod Konsoli Odzyskiwania i potem NIE
PRACUJ już więcej pod systemem. Do takich prac Partition Magic należy
uruchamiać Z DYSKIETKI.

BTW nie ufam programom, które zabierają się za robotę bez uprzedniego
sprawdzenia poprawności systemu plików. A już zwłaszcza nie ufam PM. O
wiele lepszym programem (czytaj: bezpieczniejszym) jest BootIt NG
http://www.terabyteunlimited.com .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/