Re: zakupy do 2000

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 19:54:11 MET

Użytkownik "PaRaDzIqS" napisał

> planuje niedlugo wymienic procesor, plyte glowna oraz karte graficzna, aby
> wszystkie gry ktore obecnie wyszly chodzily jakos przyzwoicie.
> otoz co do procesora to mysle nad Athlonem 64 bit 3000. tylko teraz jedno
> pytanko:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10455
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18652
>
> duza jest roznica wydajnosci pomiedzy tymi modelami?

Procek oczywiście ten http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18652

Różnica jest spora i według mnie warto dopłacić.Zintegrowany dwukanałowy
kontroler pamięci działa niesamowicie w przypadku A64Venice co daje
porządnego kopa może nie tak bardzo w ilości klatek ale gry się o wiele
szybciej ładują a system śmiga jak szalony.A poza tym można go podkręcić na
2400Mhz bez żadnego poroblemu, nawet 2700MHz to nie wyczyn ;).

> jesli chodzi o plyte glowna to mysle nad taka:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=22042 jesli oczywiscie wybiore
> procka na socket 939.

Płytę wybrałbym tą http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=20211 duże
możliwości oc za niewielkie pieniądze.

> i do tego wszystkie chce dorzucic geforce 7800 gt, tylko ktora:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21882
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=24890
> czy http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21178

Karty wszystkie podobne.Różnica przede wszystkim w cenie dlatego wziąłbym
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=24890 300zł taniej od
konkurencji a wcale nie gorzej.
Za reszte dokupiłbym ramu i sprzęt pierwsza klasa.