Re: Kamera ---> DVD

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 19:52:02 MET

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <email@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości
news:lkql9wmn6uf5.dlg@stankiewicz.net.pl...
> ^^^^^^^^^^^^^^^^
> A teraz ?

Nie chciałbym byc upierdliwy ale tu jest napisane co Robert chce zrobić ale
nie napisał jak. A zgrać materiał można i tak jak Ty to zrozumiałeś
(off-line) jak i równiaż on-line (tak jak ja to odebrałem).

> Mam tłumaczyć tak podstawowe pojęcia ;) ? OK :
> On-line - zgrywanie z kamery wprost do komputera, pomijając etap
> zapisywania na jakimkolwiek nośniku pośredniczącym. Czas ma znaczenie -
> potrzebujesz na tyle szybkiego transferu danych, żeby zapisywać bez strat.
> Off-line - zgrywanie z nośnika do komputera - czas nie ma znaczenia - film
> trwający godzinę możesz nawet po com'ie sobie zgrywać przez 2 dni.

I tu się w końcu zgadzamy!
Dyskusja zrobiła nieco akademicka więc pora kończyć, mając nadzieję, że
Robert zgra sobie wkońcu ten film (czy off czy on-line to już jego
zmartwienie) i wypali śliczne DVD.

--
pozdr
karol