Zabezpieczenie kompa

Autor: MATEOh <mateusz-hyndle_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 19:48:50 MET

Witam
jakimi programammi najlepiej zabezpieczyc kompa ?
chodzi mi o prostote obslugi i konfiguracji, ale przede wszystkim na ich
skutecznosci... wazne jest tez dla mnie zeby pozeraly jak najmniej zasobow
systemowych. Dobrze byloby jakby byly w jezyku polskim ;)
wymagajacy jestem no ale jestem swiadom ze wszystkiego mozna miec nie mozna
dlatego bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie i komentarze na temat
poszczegolnych firewalli, antywirusow lub jakichs kompleksowych programow.

pozdrawiam