rozbudowa 320 cdt

Autor: Pav <niekorespondujenapriw_at_zpowoduspamu.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 17:36:12 MET

Witam grupowiczów.
Mam pytanko-czy ktoś zna może ten model notebooka - toshiba satellite
320cdt?
Niedługo dostane tego dziadziusia w spadku, miał 32 ramu, dokupiłem mu
kostkę 64 megową, więc ma teraz 96(większej kości nigdzie nie mogę
dostać).Moja pytanie brzmi czy ktoś wie co w nim jeszcze można
ulepszyć?Instrukcja mówi tylko o rozbudowie ramu, ale czy da się
podmienić na coś lepszego cokolwiek innego, żeby sie biedak nie krztusił
nawet na przeglądaniu netu?