Re: k. graficzna z "Theatre mode"

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 16:33:02 MET

> A jakie polecasz?

Pojecia nie mam... nawet nie gram w totka... :P

> Jest juz OK :)

Slicznie dziekuje :)

> TVOUT, "theatre mode",

Hm... Ok. Tu masz zestawienie najczesciej spotykanych kart
(czy raczej ukladow):

http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html

Najlatwiej z tym Theatre Mode jest na kartach wyposazonych w podwojny
RAMDAC (patrz odpowiednia kolumna)

Z racji jakosci obrazu na TVOucie w zasadzie pozostaje trzymac sie
kart ATI. A wiec jakis 9000 lub 9200. Mozna dostac na allegro
w okolicy 100 - 120 pln. Troche drozej, niz bysmy chcieli...

> Chcialbym sie zmiescic w 70PLN (drugi obieg).
> Mam nadzieje ze to mozliwe.

Podobno (nigdy sie w to nie bawilem) jest mozliwe uzyskanie
tego trybu rowniez na kartach posiadajacych jeden RAMDAC.

Moze ten link by pomogl:
http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=radeon_divx_na_telewizorze

Pozdrawiam,
Vituniu.