Re: 2 kmputery i bluetooth

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 15:50:15 MET

Dnia 1/2/2006 9:52 AM, Użytkownik Judash napisał:

> Rozumiem, ze wystarczy kupic 2 karty wi-fi usb i bedzie to lepiej dzialac
> niz Bletooth?
> Jaki jest koszt tych kart iakiej firmy poolecasz?

Nie muszą być usb. Do stacjonarnego możesz dać na pci, do laptopa pcmcia.
Sprzęt usb ma w sumie dwa plusy:
- możesz prosto przenieść toto do innego komputera
- jako że to na kablu to możesz położyć tak żeby miał lepszy zasięg

Z czego do laptopa to jakoś nie widze takiej karty. jak podepniesz pod
usb to w sumie nie da się z tym chodzic ;/ Więc tu zostaje tylko pcmcia.

Koszt to (netto):
usb: 65zł do 150zł

pcmcia: od 62zł

pci: od 62 do 150

(wartości minimalne brałem z cen kart firmy Edimax - ale nie wiem co to
jest; górna granica to karty Linksys albo Planet)

Ja generalnie polecam firmę Planet ;) Mam trochę ichniego sprzętu i
sprawuje się bardzo dobrze.

Z wifi mam kartę pci (WL-8310), usb (WL-U356A) oraz AP.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \