Re: nVidia GeForce FX 5200 + Belinea 10 17 15

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 15:14:06 MET

> Niedawno sprawilem sobie nowa karte graficzna jak w tytule. Po
> zainstalowaniu sterownikow z dostarcoznej plyty okazalo sie, ze obraz
> jest gorszy niz na mojej starej Rivie 32MB, na ktorej spalil sie
> wentyaltor. Gorszy obraz oznacza mniej wyrazny, z cieniami,
> roztrzesiony po wpatrzeniu sie.

5200 akurat jest znany z wielu uciech sprawianych wlascicielom,
ale jakosc obrazu na pewno do nich nie nalezy... :/

Zwlaszcza, jesli jest to 5200 klasy "wyprodukowano w chinach" ;)

> Bede wdzieczny za wszelki sugestie.

A w jakiej rozdzielczosci i przy jakich Hz ten monitor pracuje?

Powinienes miec ustawiona rozdzielczosc do jakiej ten monitor
jest przeznaczony (strzelam: 1280x1024??) oraz tryb 60 Hz.

Jesli monitor (nie znam tego modelu) i karta maja DVI (dokladnie
DVI-I albo DVI-D) to moze warto sprobowac podpiac go tym kablem.

Jesli kable sa mocno poplatane - to na pewno warto zrobic pozadek
pod biurkiem ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.