ruchy cenowe w nagrywarkach

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 14:30:43 MET

Witam
planuje w najblizszym czasie uderzac do sklepu w celu kupienia nagrywarki
dvd.
Zastanawiam sie jednak czy bardzo sie spieszyc czy jeszce chwilke poczekac.
Mozna sie spodziewac jakichs ruchow cen w najblizszym czasie czy dopiero
jak nadejdzie rewolucja niebieskiego lasera?
Ja wiem ze to pytanie nieco z pogranicza magii ale moze ktos wiec cos co
ja przeoczylem i sie podzieli.
Zastanawiam sie np jaki wplyw na ceny maja swiezo zakonczone swieta.
Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica