Re: Pomoc z ustawianiem na 2 monitor

Autor: Andrzej Stasiewicz <asta_nie_nie__at_bsk.vectranet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 12:00:38 MET

Użytkownik Credo napisał:

> Nie wiem jak to sie dzieje, ale przed formatowaniem program sam wskaskiwal
> na monitor 2, a po formatowaniu jakos nie chce. I teraz caly czas sie trudze
> jak to ustawic.
>
> Andrzej

Byc moze masz tam opcje (ja mam) laczenia pulpitów w jeden duzy,
o ciaglych wspólrzednych. Poznac mozna po pasku zadan Windows
- czy ciagnie sie przez 2 pulpity czy jest tylko na glównym?

Jesli wspólrzedne sa liczone w sposób ciagly a aplikacja je
zapamietuje na rzecz nastepnego uruchomienia, program zabity
gdzies na szerokim pulpicie odtworzy sie w tym samym miejscu.

pozdro

--
A S