Re: Jak podglądac (swoje) mieszkanie za pomoca kamery internetowej?

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 11:34:13 MET

Użytkownik "MARCIN_K" <marcin@eventpr.pl> napisał w wiadomości
news:dpatic$q6s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Poszukuje oprogramowania, które pozwoli mi mieć wgląd (cele
bezpieczeństewa)
> do swojego osobistego mieszkanka, gdy jestem w pracy.
> Chodzi mi o aktywowanie kamery, wylaczenie monitora i mozliwość
uruchomienia
> w pracy"okna", dzięki któremu zobaczę co dzieje się w domu.

Do obsługi kamery potrzebujesz jakiejś aplikacji webcam. Jest kilka takich
programów, które są umożliwiają postawienie serwera udostępniającego obraz z
podłączonej kamery. Ja używam WebcamXP - testowałem kilka ten jest dla mnie
najprzyjemniejszy i ma możliwość jednoczesnej obsługikilku kamer.
http://www.webcamxp.com/

Musisz jednak mieć zewnętrzne ip lub dokonać odpowiednich przekierowań na
routerze.

Aby zdalnie aktywować kamerę (lub zrobić coś innego ze swoim konputerem)
zainstaluj jakiś program do zdalnego dostępu jak na przykład VNC.

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!