Re: Soundstorm

Autor: Krasnal <krasnal74wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 01:49:38 MET

To był 2 styczeń (chyba poniedziałek), gdy o godz. 1:20 *Botanix*
napisał(a):

> Proówny z SB Live a może i Audigy 1.Nie wiem czy dla samego dźwięku warto
> się przesiadać za 100zł.Soundstorm tak właściwie to działa na głosnikach
> cyfrowych ale na analogowych dźwięk tez jest bardzo dobry.Co do wymienionych
> płyt abita to są one lepsze od posiadanej przez ciebie nie tylko w kwestii
> dźwięku :).Pozdrawiam

Właśnie poza lepszym dźwiękiem to wątpię czy będzie duża różnica w
wydajności. Wiem, że Abit to firma robiąca porządne płyty główne, ale
chipset taki sam i te same funkcje (te które będę wykorzystywał).

--
To ja napisałem, Krasnal (Tomek).