Re: Problem z wyswietlaczem laptopa

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 00:35:55 MET

"Misiek" <michal701223WYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:118a.000000d8.43b845dc@newsgate.onet.pl...

> Zauważyłem że jak się naciska obudowę wyświetlacza po lewej stronie to
pojawiają
> sie też te zakłócenia.
> Chyba więc problemy z połączeniem...
> Da się taki wyświetlacz w prosty sposób otworzyć i naprawić?

Da sie ale raczej sam nie probuj, oddaj do jakiegos serwisu - moze ktos na
grupie poradzi jakis dobry serwis bo tez nei ma sensu zeby ktos sie uczyl na
twoim notebooku naprawy takich rzeczy, poczekaj kilka dni zanim zaczniesz
cos robic, daj ludziom czas na przeczytanie watku (wracaja ze swiat, pewnie
beda troche zmeczeni - mysle ze kolo srody juz cos bedziesz wiedzial) -
alternatywnie mozesz poszukac na allegro - sa firmy, wystawiaja naprawe
notebookow (koszt uslugi daja staly i sprzedaja usluge na allegro) mysle ze
maja przerob (tzn duzo naprawiaja i powinni byc zaznajomieni z prblematyka
twojego klopotu) - orientacyjnie sama naprawa to bedzie ok 50 - 100zl +
ewentualny koszt czesci (jesli bedzie wymieniania - zadaj starej - wiem ze
moga wcisnac kazda inna ale niech sie postaraja) - no i pamietaj o gwarancji
na naprawe!