Soundstorm

Autor: Krasnal <krasnal74wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 00:14:05 MET

Witam. Mam pytania do użytkowników i znawców płyt gł. z Soundstormem
nVidii. Jak subiektywnie odczuwacie jakość dźwięku porównując do np. SB
Live, SB Audigy, Audigy 2? I czy warto sprzedawać EPOX 8RDA3 żeby się
przesiąść na np. ABIT NF7-S lub AN7 (dopłaciłbym jakieś 100zł) tylko dla
dźwięku (no i LAN na płycie by mi się przydał oraz może kiedyś SATA)?
Zależy mi na dobrym dźwięku. Z góry dzięki.
Pozdrawiam.

--
To ja napisałem, Krasnal (Tomek).