Re: Puste kartridze w epsonie

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 22:35:18 MET

  Shreek napisał(a):
> Witam
>
> Wpadła mi w ręce drukarka epson c84 z pustymi kartridżami.
> Po włączeniu zaświeca się czerwona dioda z symbolem kropli (obok).
>
> Czy jeśli w epsonie nie ma tuszu to, czy wogóle nie podejmie próby
> wydrukowania zadania?
> Mam canona, który drukuje mimo, że na kartce nic nie widać :-)
>
> Pytam, ponieważ chciałbym upewnić się czy warto kupić nowe kartridże
> celem przywrócenia drukarki do działania czy może takie zachowanie to
> objaw uszkodzenia drukarki.
> Do kartridzy był dolewany tusz ale nie były one resetowane a z tego co
> [...]

Jezeli z glowicy zostaly wyjete puste pojemniki po tuszu i drukara tak s
tala kilka dni lub stala z miesiac z pustymi pojemnikami to bedzie lipa.
Glowica zaschla uzdrowic ja bedzie bardzo ciezko.
Co do nie podjecia proby drukowania to:
1. Niektore epsony nie beda drukowac kiedy wskaznik poziomu tuszu bedzie 0
2. Niektore epsony wykrywaja takie myki jak zaschnieta glowica i beda
sie buntowac.

--
RudeBoy Selecta
Bless...