Re: Nowe NECi LabelFlash

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 22:17:36 MET

> 0. Gdy płyta jest wewnątrz napędu -- nie czytasz tego, co jest
> na niej namalowane, ale to, co jest na niej ,,nagrane''. :)
Zgoda.

> 1. A kiedy jest w szafce -- także nie czytasz tego, co jest na
> niej namalowane.
Nie wiem jak Ty, ale ja
1. Trzymam większośc płyt na spindlu więc poszukiwanie czegoś polega na
czytaniu tego co nabazgrałem na płycie, ale jak jest tam zbiór 1000 plików
trudno to wypisać odręcznie hi hi. Tutaj nie pomoże nawet LF czy LS.
2. Liczy się bajer. Mi się to po prostu podoba. A w dodatku napędy sa tanie,
dołożyć 20 zł do napędu to nie problem a do takiego BenQ trzeba zdaje się
coś kole 70 zł dołożyć za LS.

Pytanie czy płyty LS są kompatybilne z LF, na mój gust tak bo chodzi tylko o
"podatny nośnik" ale licho go wie z tym marketingiem....

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]