Re: Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku !!!

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 21:57:47 MET

redone wrote:

> Hm , zanim Logitechy siadły, to ich troche posłuchałem - po wymianie na
> Creative byłem jednak bardziej zadowolony.

Myślałem nad Creative MegaWorks THX 6.1 650D, ale nie dało się kupić
(same 550 i 750), więc mam Z-5500 Logitecha - z dwóch powodów:
1) Wejścia cyfrowe (TOSLINK i S/PDIF);
2) Wbudowany dts.

Na razie nie podoba mi się:
1) niezbędność zakupu PORZĄDNEGO zewnętrznego filtra zasilania (bez niego
słychać w głośnikach każde przełączenie światła, lodówki itp.)
2) brak regulacji wysokich tonów.
3) czasem nie da się włączyć głośników "z panela" - tylko pilot...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	mailto:pawletak(at)poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|