Re: zawieszenia kompa od grafiki

Autor: <chowchow_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 18:11:40 MET

> dlaczego zmieniasz np.dysk twardy?

Bo kupilem czysty i myslalem, ze zle zrobilem format i partycje - ale to nie to.
Ze to cos od karty grafiki doszedlem dopiero droga eliminacji podzespolow
(ktore wypisalem dla jasnosci sytuacji...) i nie jestem pewien na 100% czy to
wlasnie grafika sieje.

> przegrzewajaca sie karta graficzna czy zdychajacy zasilacz.

Rzeczywiscie chyba cos sie grzeje, bo jest tylko jeden wentylator na procku
(tak bylo od nowosci), a chyba powinien byc chociaz jeszcze jakis nawiewowy...
przy procku 1,2 Ghz...
Nie wiem jak z grafika? czy mozna to jakosc dodatkowo tez schlodzic wiatrakiem?
radiatorem?...

Z zasilaczem - czy chodzi o to, ze jest za slaby? Teraz jest ATX 230 W
Komp nie byl zbyt katowany - glownie do Worda i Exela.

Zwiesza sie po 2-3 minutach po wlaczeniu czegos obciazajacego np.
defragmentacja dysku, karty TV na caly ekran, w trakcie skanowania OCR-em.

Dzieki z gory za pomoc i zainteresowanie tematem!