Re: Canon IP3000 i zuzywanie atramentów przy uruchamianiu

Autor: H.wP. <humanizm-w-polsce_at_hushmail.com>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 18:10:14 MET

Miałem kiedyś drukarkę "epson stylus color 200" i tam się tak dało. To się
nazywało jakoś "krótkie czyszczenie przy włączaniu". Sposób naciskania
guzików był opisany w dołączonej do drukarki książeczki.

Ostatecznie drukarka mi się zepsuła z powodu zaschnięcia głowicy bo
atrament stopniowo wycieka przez głowicę w nieużywanej drukarce i po kilku
tygodniach nieużywania głowica ulega uszkodzeniu. Teraz mam drukarkę
igłową i to mi odpowiada. Pewnie laserowa byłaby lepsza ale toner może być
drogi.