dżojstik i flight simulator

Autor: LuKaS V15 <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 15:34:29 MET

Witam,
Mam dżojstik firmy media-tech (jakiś punisher) podłączany port gameport (w
którymś z wątków był poruszany temat jego podłączenia). I ostatnio grzebałem
nieco w nim, potem podłączyłem go ponownie pod kompa. Przy jego testowaniu
plusik tester znajdował sie nieco w prawo i w dół więc go odpowiednio
wykalibrowałem i wszytsko było prawie idealnie w okienku testownia(nie w
grze). I teraz jest tak, że jak go włącze wykalibrowanego to we flightu
wszytskie drążki wciąga mi na max. w prawo i w dół (a plusik-tester jest
ustawiony ok w okienku testownia), a jak włącze normalnego (bez kalibracji)
to drążki są przechylone lekko w prawo i w dół (drążki są ustawione tak jak
plusik-tester w okienku testowania). Więc powiedzice mi dlaczego są takie
róznice(czy flight jakoś pomija sterowniki czy jak?) i jak to naprawić?

Z góry wielkie podziękownia.