Re: 2 kmputery i bluetooth

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 13:52:19 MET

> Witam.Mam w domku 2 komputery laptop i stacjonarny pc do ktorego
> podlaczony jest internet z sieci kablowej.Czy polaczywszy te kouterki
> przez adaptery bluetooth bedzie mozna korzystac z internetu na
> laptopie?Moze kts z szanownych grupowiczow praktykowal takie polaczenie?

Witam,

Mam podobną sytuację i udało mi się zrobić takie połączenie.
Męczyłem sie z pół dnia, ale w końcu się udało.

Jednak były z tym ciagłe problemy, połączenie było niestabilne,
konfiguracja (IP) czasm sama się kapryśnie zmieniała,
potrzebne były częste restartym, a poza tym na kompie
udostępniającym musiałem wyłączać ZoneAlarm na czas
udostępniania.

Jednym słowem - same problemy i ostatecznie zrezygnowałem.

Radzę kupić router.

Pozdrawiam,

latet