Czy istnieje przejsciowka PATA-->SATA ?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 13:49:41 MET

Witam,

Jak wiadomo jest spory wybór prostych i tanich
przejsciowek, umozliwiających podłaczenie do
kontrolera SATA na płycie głównej dowolnego
urządzenia PATA (dysk, CD, DVD).
(nie wiem czy takie przejsciowki nazywa sie SATA-->PATA
czy odwrotnie, ale mniejsza z tym).

Pytanie - czy istnieja przejsciówki odwrotne, umozliwiajace
podłączenie dysku SATA do kanału IDE na strszej płycie głównej?
Na Allegro znalazłem to:
i piszą tam:
"SATA->ULTRA ATA-133 i odwrotnie (uniwersalny)"

jednak spytałem sprzedawcę i napisał, że nie może mnie
zapewnić, że będzie to działać także w drugą stronę,
bo tak nie testował, a instrukcja nie mówi tego wprost.

Jak sądzicie?

Dzięki,

latet