Re: hp 4050N windows 98 se - nie działa w sieci

Autor: *KW* <wasilewk_at_neostrada.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 00:42:51 MET

> z tymi sterownikami to dziwna rzecz jest.
> W mojej firemce mamy tedy i 4050 dtn i 4100 dtn i pracuja one w roznych
> aplikacjach, ale najdziwniejsze jest to ze oryginal sterownika z plytki 4100
> kwasi wydruki i miesza formatowanie, a sterownik z drukarki 4050
> zainstalowany dla 4100 dziala rewelacyjnie.

Sprawdzone rozwiązanie:

1. Zainstalować usługę "Drukowanie TCP/IP"
2. Podczas instalacji podać "ten komputer"
   a dalej wybrać "nowy port" i zainstalować
   nowy LPR port (o adresie Jet Directa).
3. Nie bawić się w żadne oprogramowanie
   HP dla Jet Directa. Na tym porcie
   LPR we właściwościach ustawia się
   'RAW' i gotowe. Działa jak złoto
   w całe sieci: ponad setki PC od paru lat.

Pozdrawiam.

--
[ *KW* ]