Re: Nowy LCD Samsunga

Autor: Razer'72 <razer_wywalto__at__wywalićto_aster.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 19:22:42 MET

Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości
> lipa. matryca na TN.

 No z tą lipą to ja bym nie przesadzał. Te matryce faktycznie są bardzo
dobre do gier. Osobiście posiadam monitor na matrycy TN i jak dla mnie jest
wystarczająca. Nie każdemu potrzebne są super kąty widzenia. Poza tym ceny
matryc PVA są dla niektórych za wysokie i to jest też jakiś argument "ZA".
Zresztą temat matryc jest jak morze :-).

pozdro i Szczęśliwego Nowego Roku dla grupowiczów.

Razer'72