Re: LCD Miro

Autor: Robi <spam_at_spam.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 15:10:11 MET

> TD690 MVA 8ms bardzo fajny monitor 19"

Pytam bo porównałem (z kolegą by być bardziej obiektywnym) w sklepie kilkanaście
monitorów (między innymi samsung 173p+, 740N, LG - kilka, HIVISON) ostrość
obrazu, kolory dużo gorsze. Prównywałem z modelem TD670 (17"). Za 920 zł, 3 lata
gwarancji. Zasugerowałem się testami z chipa a tu rzeczywistość zbiła mnie z
pantałyku, zmniałem rozdzielczości, odświerzanie - i nic, ten był dobry.
Faktycznie tak jak Markus napisał nie jest to rewelacja, ale za te pieniądze. W
jednym ze sklepów komputerowych patrze gość pracuje na takim, pytam się
dlaczego, mówi że miał już trochę doczynienia LCD ten mu odpowiada, jest bardzo
zadowolony.

Dzięki za odpowiedzi