Re: BELINEA 101920 v.C

Autor: Noodles <noodles_at_elsat.net.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 13:50:04 MET

Użytkownik "BOSKI" <stanislaw.baski@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:dp5llh$263$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś z was używa moniotora BELINEA 101920 v. c?Jeśli tak proszę o
> jakieś recenzję na temat tego monitora.Chcę go kupić w przyszłym tygodniu
> lecz nie jestem do końca przekonany?

Przez kilka dni chodziłem po Media Marktach i Saturnie z zamiarem wybrania
monitora do kupienia. Również zastanawiałem się nad tą Belineą.
Zrezygnowałem bo te egzemplarze które widziałem miały wyraźnie bledsze
kolory i mniejszy kontrast niż inne. Nie dało się tego wyregulować chociaż
usilnie próbowałem. Wczoraj kupiłem Samsunga.