Re: WŁĄCZANIE ZA POMOCĄ KLAWIATURY USB

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 01:21:00 MET

Pamiętnego dnia Sat, 31 Dec 2005 00:47:07 +0100
xavier spłodził(a) co następuje:

> Jak włączyć komputer za pomocą klawiatury USB? Wcześniej miałem Logitech na
> PS2 i to działało, po wczesniejszym ustawieniu klawisza w BIOS. Klawiature
> zmieniłem na USB, klawisze włączajace zostawiłem bez zmian i nie działa.

A USB ma zasilanie po wyłączeniu kompa? Coś mi się zdaje, że nie ma.
Napięcie jest tylko na PS2 ale głowy nie dam.

--
I wszystko jasne :)        http://wap.wapgate.pl/florian6
GG  - 2539855               http://www.flo.dmkproject.net/  (Siemens)